16 March 2013

dunia aku...hidup aku...sume sal aku




Here we go...lam entry kedua nie baru aku nak cite sal dunia aku...hidup aku...kire sume sal aku la...well, tang nama korang xyah taw la eak...aku x pemes pown...umo aku da 21 tapi muka aku nie still cam budak-budak...x mature langsung...! bukan stakat muka...perangai pown cam budak tadika je lagi...hehe...aku anak kedua dari 4 orang adik-beradik...sikit je kan? tula...nak wat camne...rezeki zuriat banyak tu je...lau ikotkan aku patot de 5 adik-beradik but mom aku keguguran waktu mengandung 3 bulan...sedih kau...! aku teringin nak ade adik perempuan...sebab aku sorang je girl lam family aku...masuk mom aku dua orang la...disebabkan aku xde adik-beradik perempuan...sume masalah aku, aku salu cite kat bff aku...termasuk la hal hati n perasaan nie...cume sekarang keadaan cam da berubah...mungkin x banyak tapi still ade...maklum la masing-masing da sambung belajar kan...n tinggal bape bulan je lagi aku nak grad...x sabar kau...!

so far study aku ok...even kadang-kadang aku rasa macam stress gile-gile...tu pown aku taw yang aku stress disebabkan 3 ketul jerawat yang sememangnye akan ade atas dahi aku yang licin nie bile aku stress...nasib 3 ketul...! lau banyak...maunye aku hantuk2 kepala kat dinding...haha...nampak tersangat la tipu kan...nak hantuk kepala segala...memang bukan aku la tu...kesihatan lak...stakat nie ok la...xde lagi penyakit pelik-pelik hinggap kat aku...mintak dijauhkan la...sal relationship aku ngan sorang mamat yang aku panggil mr.paan wat mase nie...alhamdulillah...xde lagi ribut taufan teruk-teruk...gado skit-skit tu ade la...bese la tu kan...baru erat kasih sayang...hehe...tapi lau gado sokmo...bleh sakit jiwa aku nie nop memujuk...da la spesis x pandai pujuk...memang saje cari nahas la...

kawan-kawan aku suke cakap aku pelik....aku pown x taw ape yang pelik sangat sal aku nie...nak cakap x cukup sifat...mom aku lahirkan aku cukup segalanya...aku pelik ke diorang yang pelik...? pape jela kan...as long aku happy ngan life aku...aku nie bleh cakap jenis kasar jugak la...mybe sebab pengaruh adik beradik laki je semua...tu yang wat aku camnie...aku suke giler minum air milo kotak...best kau...! hesh, kalau aku x minum air milo satu ari...bleh tunggang terbalik hidup aku taw...ase macam ade mende yang x lengkap je...lagi satu aku suke makan ayam goreng...lebih-lebih lagi KFC...kire lau orang nak ngorat aku kne bawak aku g KFC la sokmo lau date...haha...aku anti pada ubat n sayur...even aku demam, aku xkan makan ubat-ubat sintetik segala nie...lau aku da macam nyawa-nyawa ikan baru aku makan...tu pown lam keadaan terpaksa...huhuhu...teruk kan...?

aku sebenarnye banyak mende lagi nk cite kat korang tapi asenye da macam karangan kat skola la pulak...panjang berjela-jela...kang muntah korang kat cinie...busuk lak blog aku...hahaha...k la, masa pown memang da jeles gile-gile ngan aku skunk nie...x nyempat suruh aku blah dari sinie...next time aku hupdate lagi k...nite olls

Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

1 comment:

nabila biela said...

tekan right klik..pastu save as..