15 March 2013

hangin...! hangin...!


Heh...! tengah-tengah ari buta nie ko saje buat aku hangin kan mamat... ko pe hal tergedik-gedik masuk hostel girl nie! aku taw la ko tu lembut tapi otak ko tu pown xley pakai gak ke hah? pe kejadahnye ko wat kat sini... hangin betol aku ngan ko nie! da la aku ngah bendera merah... ko saje je hancuskn mood aku yang tengah elok2 bagai nie... nak je aku back kick ko taw x...! bende cam 2 pown nak kene ajar jugak ke... ko tu laki... wat la cara laki... xyah la sampai nak masuk hostel aku nie even ko salu pakai cam girl... hah...! kawan-kawan ko pown same je otak letak kat lutut... nasib aku pakai leklok g toilet... tapi kepala aku yang x bertudung nie ko nak campak mane! bengang betol..! nak je kat situ jugak aku sekeh-sekeh kepala ko tu... hei, baran betol aku lau bab2 camnie ko amik remeh-temeh... even ko tu lembut tapi agak2 r... xyah la sampai bab2 camnie pown ko wat derk je... harap keadaan aku yang x bape ok nie je... da macam orang nak terberanak gayenye... aku batalkan niat nak kick ko taw x...

hesh, lau pasnie aku nampak ko lagi kat hostel nie... aku x segan silu r nak tegur ko... lantak r ko nak cakap pape pown... ade aku kesah? sikit pown x.... pelik aku ngan orang cam kau nie.... asal ko ikot sangat nafsu ko nak jadi cam girl... ko usaha la cmne pown... hakikatnye ko tetap laki... seyes aku cakap... aku x benci pown golongan cam kau... even ko lembut cam sotong yang salu aku makan tu... hehe... tapi aku suke tengok cara korang cakap... lembut, lemah gemalai je... x cam aku... name je girl... hampeh, lau bercakap... xsah lau volume x cairkan taik telinga korang.... haha... tapi yang aku x skenye sal korang nie.... watpe la ko g pakai cam girl.... ko x takot ke? nabi x ngaku umat akhir zaman nanti... sedih aku tengok... girl da cam laki... yang laki lak da cam girl... x kesah la ko lembut sekalipun... as long ko still kekalkan keadaan asal ko.... maksud aku, ko laki kan... jadi la laki even ko lembut... xyah pakai barang2 girl nie sume.... ko taw x... nanti lau ramai laki turn jadi girl... sian orang cam aku nie.... da la single mingle... x kawen la aku nanti lau korang sume turn jd gitu.... huhuhu.... last but not least.... aku sayang ko laki...! sebab tu aku tegur taw.... peace no war :)

Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

1 comment:

nabila biela said...

just copy banner dear<<---admin nabila biela