16 March 2013

Dia Yang Aku Sayang



Dia...someone yang aku x expect pown yang aku bakal sayang kat dia sangat-sangat...hidup aku berubah 360 darjah lepas aku kenal mamat nie...perkenalan aku ngan dia sekarang nie da masuk satu tahun, satu bulan, 2 minggu n 4 hari...rasa macam baru semalam je aku kenal ngan dia...aku kenal dengan dia kat laman sesawang aka facebook...alhamdulillah, relationship kteorang setakat nie baek-baek belaka...kadang-kadang je berombak sikit...believe or not...lepas satu tahun baru kteorang berhadapan antara satu sama laen...sebelum nie just sms n kol je...

first time kteorang jumpa, mase aku nak balik ke kuantan...unexpected bile aku mampu bagi jawapan tuk jumpe dia depan-depan...sebelum nie kalau guys ajak aku kuar...jawapan aku no...! and no...! muktamad...! xde talian hayat...that day waktu pertama kali kteorang jumpa...masa lam bas je...aku rasa macam cuak...takot waktu aku sampai dia da terpacak depan bus stop tunggu aku...sampai-sampai bas kat bus stop...aku biar orang laen keluar dulu...neves...! sampai la giliran aku nak keluar....aku turun dari bas tanpa pandang ke depan...kang kalau x tengok tangga x pasal-pasal aku jatuh tergolek-golek kat situ...jejak je kaki aku atas jalan raya...aku angkat muka...zapp...! dia da ade terpacak kat situ ciap ngan senyuman lagi kau...! tibe-tibe aku rasa segan gile-gile...start la baju kawan aku jadi mangsa...aku tarik-tarik dengan harapan dia paham situasi aku...tapi...hampeh...! dia boleh ciap tanya mane-mane mamat tu...dia pulak excited terlebih dari aku...melilau mata dia cari...

then, pas aku salam bagai dengan kawan aku tu...aku pown pegi la kat orang yang aku sayang tu...seyes, waktu tu aku x taw nak wat ape...so, tuk hilangkan rasa kebuntuan n kenevesan aku pown cakap kat dia nak g toilet sat...waktu aku kat toilet boleh pulak dia anta mesej kat aku...bace je mesej dia terus tersengih...hehe...nasib xde orang tengok...lau x kena cop x betol da...after that aku pegi la kat dia...sambil senyum dia tanya...ika ok...? aku jawab la ok...pastu kteorang g makan-makan...sepanjang waktu tu kteorang x banyak bercakap sangat...beza gile-gile...lau on call, aku kalau boleh 24 jam nak cot-cet...but depan dia...aku still talk tapi kurang...waktu aku duk tilik muka dia kan...aku perasaan yang dia ade mata yang sangat cantik...bersinar-sinar macam pakai innershine je...nak je aku amik...tapi apa kan daya...x boleh...huhuhu...surprisingly, aku sikit pown x rasa takut waktu ada dengan dia...aku rasa comfort n selamat...terasa dilindungi...ceewahh...! awak...mr.paan...! listen here...! saya sayang awak...sayang sangat-sangat...

Ya Allah...
Jika Dia Jodohku
Eratkanlah Hubungan Kami
Jangan Pisahkan Kami
Jika Dia Bukan Jodohku
Berikan Kami Jalan Terbaik
Agar Tidak Saling Menyakiti Antara Kami


Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

1 comment:

Anonymous said...

Amin Ye Misz Eika ... Kaki Tgn Pink .. hehhe .. Salam ukhuwah Ye ~ :)