09 April 2013

Hati aku...mungkin ke bakal tinggal serpihan je?


Hati aku...bakal tinggal serpihan...? mungkin ke...? No...!!! aku taknak hati aku berkecai macam kaca...sakit sangat...lebih sakit dari luka yang nampak...aku takde hak ke atas kau...perlu ke aku pentingkan diri...halang kau dari berkawan dengan girls? tu bukan aku...bukan aku tuk menghalang hak kau...tapi hati aku...terlalu takot...takot bakal menjadi serpihan buat kali kedua...susah aku nak cantum balik...bukan macam puzzle...boleh cabut then pasang balik...kalaulah ia semudah itu...seribu kali pown aku tak kesah...

Aku tahu hati aku cuma untuk kau selagi aku belum bergelar hak sesiapa...tapi kau...susah aku nak yakinkan hati aku yang hati kau tu hanya untuk aku...aku bahagia dengan kau...tapi bile ade orang rapat dengan kau...aku jadi takot...takot kalau kau bakal lupekan aku...takot hati kau mula beralih arah...aku tahu semua tu bukan kita yang tentukan...maafkan aku...tapi hati aku tetap takot...takot kehilangan...

Kau taw...? sepanjang aku kenal kau...aku sikit pown tak penah menyesal...walaupun macam-macam da berlaku...sebab kau...insan istimewa yang dapat sentuh hati aku...aku terlalu sayangkan kau...cume aku tak pandai nak expresskan perasaan aku...bila aku kata aku sayang...maknanya aku sayang...bila aku cakap aku tak sayang...maknanya aku tak sayang...its as simple as that...aku tak taw macam mana lagi nak cakap kat kau...kau taw...aku cume perlu satu jawapan yang betol-betol dapat yakinkan aku yang kau sayangkan aku...aku takot bile kau tak contact aku lam sehari...takot kau jauh dari life aku...aku tak ade kekuatan untuk hadapi rasa sakit tu buat kedua kalinya...




Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

No comments: