15 April 2013

Tadaa...!!! Baru tuu...!!!


Baru...? ape yang baru...? korang perasan pape tak kat blog aku...? tu ha...header baru...baru sat tadi aku siap buat taw...simple je...bagi aku yang tak berapa pandai nie...comel giler da header tu...haha...tapi tak boleh banding la dengan korang punya header...kebaboo...!!! meletop gitu...hehe...

korang taw...aku kalau buat header nie...mesti aku letak kata-kata...tak kesah la love ke friendship ke...anything...asalkan aku suka dengan kata-kata tu...dan kata-kata tu mesti ade kaitan dengan kehidupan aku and maybe kehidupan korang...

kali nie...kata-kata yang aku pilih adalah...korang baca sendiri la ye...haha...malaz pulak aku nak menaip...faham tak ape maksud die...? lau korang tak faham...korang google translate je eak...haha...jahat giler kan...dalam header tu aku ade letak several pic...semua ade kaitan dengan aku...meh aku senaraikan...even korang da tengok...aku tak kira...nak senaraikan jugak...haha...saje nak menyemakkan lagi blog aku nie...huhu...

1. KAMERA
korang taw kenapa aku letak pic kamera tu...? nie sebab aku memang giler tangkap gambar...bukan aku yang pergi amik gambar...tapi orang tolong amik gambar aku...haha...

2. MUKABUKU
yang nie...aku tak payah cakap pown takpe...korang mesti taw la...opkos la aku ade mukabuku...sampai naik bosan da aku mengadap sejak aku asyik tanam anggur je nie...hoho...

3. YM
cakap pasal ym nie...aku memang ade...tapi...da berkurun lamenya aku tak buka menda alah nie...maklum la...tempat aku belaja...wifi lembap giler...lebih lembap dari siput...sakit hati pown hado...!!!

4. GITAR
alat muzik nie...aku bukan reti main pown...aku suke tengok orang main gitar je...then dengar lagu...pernah jugak aku try maen gitar...perghh...!!! susah kowt...dengan tangan aku yang pendek nie...memang jem terus....siap boleh beli roti lagi...huhu...

5. TEDDY BEAR I AM SORRY
pic teddy bear nie aku cilok dari google...bukan hak milik aku...but ade story disebalik pic teddy bear nie...sebab mr.paan la...die merajuk dengan aku...aku nie, kerat jari la nak pandai bab pujuk memujuk nie...hampeh...!!! aku surrender awal-awal...at the end, aku tak tahu nak buat ape...aku pown post la pic teddy bear nie...selain tu, aku suke giler dengan teddy bear sebab tu aku letak pic nie...hehe...



p/s : maaf la...kali nie aku meraban entah ke mana...haha...tabung aku tu korang tekan taw...hehe

Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

No comments: