21 April 2013

Aku Rindu...Masa Lalu


korang tengok tajuk..."aku rindu masa lalu"...masa lalu la sangat...baru je berapa minggu aku tak jumpa kawan-kawan tapi...aku da rindu nak balik jadi student semula...bangun pagi-pagi bersiap...pakai kemas-kemas...lalu susur gajah...cuci mata...tahan panas matahari...lepak library...bersesak-sesak beli makanan...ikat perut tahan lapar...layan movie dengan member...gurau-senda...kuar pasar malam...berebut nak cempedak goreng...merajuk tak dapat pergi kfc...

aku rindu...rindu dengan diorang semua...agak-agak diorang rindu aku tak...? masa last day aku kat sana...muka sorang-sorang ceria je termasuk aku...masing-masing sibuk nak amik gambar...semua tak sabar nak balik...cuma ade sorang je classmate (guy) aku yang sedih...aku tak pasti sebab ape die sedih...sedih sebab nak tinggal kawan-kawan or sedih sebab paper exam yang jawab tu...aku agak terkilan jugak dengan die masa last day tu...kan da last sem...aku nak amik gambar kenangan la dengan guys but die sorang je excluded...disebabkan rasa sedih die tu...die balik awal...aku kesian jugak kat die...tapi aku tak boleh nak buat pape...

at last...gambar aku amik tanpa die sorang...tak sempurna...entah bile la aku dapat jumpa diorang nie semua lagi...waktu grad nanti je la kowt...aku doa semoga semua kawan-kawan aku mendapat perlindungan dariNya tak kira kat mana je diorang berada...andai masa dapat diputarkan kembali...setiap detik aku nak rakam...tak ternilai harga ukhwah yang terjalin selama 3 tahun nie....

aku ingat lagi masa mula-mula aku masuk diploma dulu...aku nak balik...keadaan kat sana tak sama macam ape yang aku rasa kat sekolah...macam ade benteng dengan kawan-kawan...aku tak suka...tapi menginjak je masa...aku makin rapat dengan diorang...mula kenal perangai diorang...aku senang kawan dengan diorang semua walaupun dalam tempoh tu ade jugak berlaku pergaduhan...but natural la kan...takkan nak selesa je sepanjang masa...adat berkawan...ade turun naik...tapi tu semua la yang ajar aku erti persahabatan...persahabatan yang tak ternilai harganya...




p/s : aku rindu dengan kawan-kawan aku...rindu nak spend time sama-sama...biarpun tak bersua muka...aku doa semoga korang semua tak lupa pada aku hingga hujung nyawa :)

Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

No comments: