16 April 2013

Aku Jatuh Cinta...!!!


Ya Allah...aku jatuh cinta...!!! serius aku tak tipu...aku jatuh cinta dengan siapa...? dengan mr.paan tu memang kompem la...haha...tapi kali nie laen taw...laen sangat...uishh, tak taw la macam mana lagi aku nak terangkan betapa cintanya aku...!!! korang rasa tak ape yang aku rasa nie...? nikmatnya Ya Allah...sukar aku nak gambarkan kat korang...hehe...

actually aku nak share dengan korang tempat-tempat menarik yang buat aku jatuh cinta tahap icu...hehe...melebih suda...!!! so, ape lagi...jom kite layan...

1. PULAU MALDIVES

korang tengok...betapa indahnya pulau nie...tu baru sekerat taw...belum keseluruhan...kalau korang nak tengok keseluruhan...kena pergi sana la...bawak aku sekali...hehe

2. VENICE

tempat nie aku tertarik waktu aku tengok cerita korea..."BOYS OVER FLOWER"...cantik kan tempat nie...? siap boleh maen dayung sampan lagi...huhu

3. ISTANA AL-HAMBRA

istana nie aku taw pasal kewujudan die lepas bace satu novel...aku lupa da tajuk novel tu...even aku tak pernah pergi kat istana nie...tapi reaksi pertama aku lepas aku taw...aku teringin sangat nak tengok tinggalan sejarah nie...

4.NAMI ISLAND

nie gara-gara fanatik dengan cerita korea la...sampai aku jatuh cinta dengan tempat nie...kalau musim sejuk lagi cantik...boleh maen salji...bestnye la...

5. PARIS

nie la tempat orang selalu pergi honeymoon...aku yang sengkek nie tak mampu la nak pergi honeymoon luarnegara...kat malaysia pown bagus ape...banyak pulau-pulau yang cantik...




p/s : mesti korang pown jatuh cinta dengan tempat nie kan...? kompem la...hehe...




Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

No comments: