19 April 2013

SWEET LIZAHANUM'S GIVEAWAY " Suka-suka nak bagi hadiah....."




korang nampak banner kat atas nie...? esok da tarikh last taw...malam nie baru aku tahu pasal GA nie...nasib baek sempat...kalau tak...nangis guling-guling la aku...ape taknye...biase aku kurang nak join GA nie...tapi kali nie aku ase minat sangat nak join ^^

hadiah yang paling aku suka kalau dapat surprise hadiah daripada orang tersayang aka mr.paan adalah....

BIG TEDDY BEAR

kalau ade orang bermurah hati nak bagi aku hadiah kan...hadiah yang paling aku suke...

PEPLUM

actually...dua-dua hadiah nie aku tak pernah dapat and tak pernah ade :')





p/s : kalau aku menang GA nie...tak kesah la ape je hadiah die...aku terima dengan hati yang terbuka :) kalau tak menang...tu maknanya takde rezeki aku kan...





Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

No comments: