14 April 2013

At last...aku bebas...!!!


At last...aku bebas...!!! Yeah...aku bebas dari diploma...akhirnya 5/4/2013 tepat 10.30 pagi berakhirnya paper final exam untuk semester akhir...paper kimia tu kau...! nasib la aku minat chemist2 segala nie...haha...aku rasa macam sekejap je masa berlalu...alih-alih da 3 tahun aku tuntut ilmu kat tempat kelapa sawit (bukan nama sebenar) tu...sedih pown ade jugak mase hari last exam tu...masing-masing sibuk bergambar untuk kenang-kenangan...aku la excited sekali amik gambar...haha...maklum la, segala stress lesap terus lepas paper akhir tu...

so, sekarang nie...aku tengah jadi penganggur terhormat la...haha...tapi tak lama la kowt sebab baru pagi tadi aku pergi anta resume jadi cikgu sementara kat ex-skola aku dulu...insyaallah, hope ade la rezeki...tapi kan...? layak ke aku jadi cikgu...? secara kasarnye aku memang layak jadi cikgu...tapi...aku risau giler kau...! aku nie da la badan kecik je...muka pulak macam budak skola je...da sama macam student kau...! kang bukan aku yang mengajar...budak-budak tu yang mengajar aku...mau pengsan aku nanti...haha

ala...bukan lama pown aku nak jadi cikgu tu...nama pown cikgu sementara kan...opkos la kejap je...aku apply tu pown sebab aku bosan duduk kat rumah...bosan takpe lagi...yang sakitnye...income takde woo...! mane aku nak topup lagi...da la tamat tempoh da...haha...kesian kan...! tu la...nak harap aku punya churp-churp...macam tu je jugak...tak bergerak-gerak...maklum la, takde orang nak derma...start la aku wat ayat sadis gitu...haha...

korang yang rajin blogwalking tu...rajin-rajin la tekan tabung aku tu jugak ye...hehe...wat kerja amal sekali sekala...ape salahnye kan...haha...korang jugak dapat pahala...tak gitu...? yela, sekarang la kita kene belaja menderma kan...nanti da expired...xboleh da kan...? nampak sangat aku nak orang tekan tabung aku tu...hahaha....tak kesah la...pape pown aku sayang korang semua taw...! especially mr paan aku...hahaha

Kau tengok...bersepah giler meja study aku mase final exam...
rajin kan aku study...haha




p/s : rajin-rajin la tekan tabung aku kat sidebar tu ye...hehe

Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

No comments: