17 April 2013

...mesej...


"saya taw awak sayang saya sangat-sangat dan saya taw kasih sayang saya tak setanding dengan kasih sayang awak pada saya...awak pown taw perkara nie...tapi ade benda disebalik tu yang awak tak taw...saya hargai kasih sayang awak pada saya...setiap hari saya cuba untuk topup sayang saya kat awak...saya cuba jaga awak apa yang mampu...saya susah payah nak sampai jengka sebab awak...saya eskot awak balik rumah masa awak balik kuantan aritu...saya cuba jadi yang terbaik untuk awak...tapi mungkin awak tak nampak dan tak terfikir semua tu...
saya takkan saje-saje pergi jauh-jauh hanya untuk luang masa just beberapa jam je awak...mungkin saya tak pandai nak zahirkan kasih sayang saya...awak pandai-pandai la fikir...memang saya sayang awk...tapi "really" tu belum ada...at least saya cuba awak...saya cuba sayang awak...awak memang tak pernah nampak"

mesej kat atas aku dapat daripada orang yang sangat aku sayang...saat mesej nie sampai pada aku...aku tak mampu nak tahan air mata aku daripada jatuh...aku terlalu kejam...tanpa sedar...aku terlalu mendesak dirinya hanya kerana inginkan kepastian...dan kerana terlalu takut untuk kehilangan dia...seringkali soalan yang sama aku timbulkan...sehinggalah aku terima mesej nie...kini aku sedar...terlalu banyak perkara yang dia lakukan untuk aku...cuma aku...aku yang buta dalam menilai kasih sayang dia...aku menyesal sangat-sangat...perbuatan aku tanpa sedar sedikit sebanyak membuatkan dia rasa tertekan...

" awak...maafkan saya...saya buta dalam menilai kasih sayang awak...saya terlalu mengejar kepastian tu sampai saya lukakan hati awk dengan perbuatan saya "

awak...awak tahu tak...kenapa saya boleh jatuh cinta dengan awak...? bukan sebab kesweetan awak tu je...tapi lebih dari tu...kasih sayang awak selama nie yang buat saya jatuh cinta...kasih sayang awak terlalu berharga...tak ternilai harganya...limited edition...hanya orang tertentu yang mampu dapat kasih sayang tu daripada awak...dan saya nak jadi orang tu...orang istimewa dalam hidup awak hari ini dan selamanya...insyaallah




p/s : jangan pernah mendesak orang yang kita sayang...tak mustahil disebabkan perbuatan kita...orang yang kita sayang akan pergi meninggalkan kita (alhmadulillah mr.paan tak tinggal miss ieka)


Gracias...! Jangan Lupe Drop Komen n Picit Donate Button Taw :)

No comments: